Вересень
1. Адаптація першокласників до навчання в школі.
2. Адаптація п’ятикласників до умов навчання в осоновній школі.
3. Особливості організації навчально-виховного процесу для учнів 4 та 7 класу.
4. Впровадження здоров’язберігаючих технологій в освітній процес як необхідна умова виховання гармонійно розвиненої особистості.
Листопад
1. Превентивне виховання та профілактика правопорушень в школі.
2. Прищеплення учням навичок здорового харчування.
Лютий
1. Активізація профорієнтаційної роботи в школі. Орієнтування учнів на вибір затребуваної професії, яка відповідає їх здібностям та нахилам.
2. Впровадження інтерактивних методів у виховний процес.
Квітень
1. Психологічні аспекти підготовки до ДПА.
2. «Моя творча лабораторія» (звіти вчителів).