Основний принцип виховання в Кам’янській ЗОШ І-ІІ ступенів:
Єдність поваги і довіри до особистості та вимогливості до неї
Виходячі з суті цього принципу, педагоги практично реалізують у своїх взаєминах з учнями такі вимоги:
1. Визнання самостійності дитини як неповторної особистості, незважаючи на її негативні сторони, складності взаємодії з нею.
2. Глибоку віру у творчі сили і потенціальні можливості дитини. Без такої віри немає педагогіки, а вчителеві нема чого робити.
3. Доброзичливе, уважне ставлення до дитини, справжній, а не показний інтерес до неї, до її проблем.
4. Повагу до власної думки учня до його самостійних висновків, пропозицій, навіть до критичних зауважень.
5. Якщо потрібно, щоб учитель розумів учня, то не менш важливо щоб учень розумів учителя, його наміри, ставлення до себе.