Четвер
25.04.2024
11:30
Пошук
Вхід на сайт
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 9
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту
  • Official Blog
  • uCoz Community
  • FAQ
  • Textbook
  • Кам'янська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів

     

     

    заснована в 1949 році

    Історія школи

    З 1945 по 1948р. у населеному пункті функціонувала початкова школа, яка була розміщена у звичайній селянській хаті. Завідувач школою Скосар Ніна Григорівна.
    У 1948р. було відкрито 5 клас і у 1949 році директором призначено Середу Олександра Івановича.
    У 1953 році Янцівським кар’єром було розбудоване приміщення типової школи і організована бібліотека. Першим бібліотекарем на добровільних засадах стала Бабенко Надія Миколаївна. Початковий книжковий фонд становив 253 екземпляри.
    В наступні роки на посаді директора були:
    1950-1955рр. – Шестаков Іван Михайлович
    1955-1966рр. – Халімонов Дмитро Трохимович
    1966-1976рр. - Жагло Ольга Данилівна
    1976-1983рр. – Вілісова Лідія Олексіївна
    1984-1998рр. – Глиняний Олександр Іванович
    1998- 2013рр.- Коваль Людмила Іванівна
    з 2013 року - Хлопкова Олена Анатоліївна 


    ...добро, ласка, любов – відносно дитини –
    не абстрактні добро, ласка, любов, а людяні,
    реальні, пройняті вірою в людину, це могутня сила,
    здатна утвердити в людині все прекрасне, зробити її ідеальною.

    В. Сухомлинський

    Педагогічний досвід кращих шкіл України дає переконливі підстави для необхідності збереження і подальшого розвитку системного підходу до виховання .
    Не випадково в державній національній Програмі «Освіта» створення в кожній школі власної системи розглядається як один із «основних шляхів реформування виховання».
    В нашій школі ідея створення виховної системи вже давно цікавила всіх членів педагогічного колективу.
    Ось уже 10 років у нашій школі створено виховну систему, яка базується на стійких моральних традиціях, самоврядуванні, серйозні трудовій діяльності, великих шкільних справах, на дійсному демократизмі.
     
    Відповідно до напрямків виховного процесу складається річний план, який спрямований на виконання основного завдання школи - виховання громадянина України.
    Головним джерелом досягнення завдань виховного процесу є вироблення у школярів на ґрунті гуманістичного світогляду власного ставлення до батьків, шкільної сім'ї, до інших людей, до природи і суспільства.

    Основний принцип виховання в Кам'янській загальноосвітній школі І - II ступенів - це єдність поваги і довіри до особистості та вимогливості до неї.
    Виходячи з суті цього принципу, педагоги нашої школи практично реалізують у своїх взаєминах з учнями такі вимоги:
    1. Визнання самоцінності дитини як неповторної особистості, не зважаючи на її негативні сторони, вчинки, складності взаємодії з нею .
    2. Глибоку віру у творчі сили і потенціальні можливості дитини.
    Без такої віри немає педагогіки, а вчителеві нема чого робити в школі.
    3. Доброзичливе уважне ставлення до дитини, справжній, а не показний інтерес до неї, до її проблем.
    4. Повагу до власної думки учня, до його самостійних висновків, пропозицій, навіть до критичних зауважень, щодо окремих дій і вчинків педагогів, адміністрації школи.
    5. Якщо потрібно, щоб учитель розумів учня, то не менш важливо щоб учень розумів учителя, його наміри, ставлення до себе, сенс дій і вимог до колективу, до окремої особистості.
    Коли вчителя це не турбує, взаємини з учнями будуть серйозно ускладнюватися.

    Сьогодні, як ніколи, учнів необхідно залучати до відвертих емоційних розмов з найболючіших проблем: національне відродження, соціальна справедливість, гуманізм, фашизм, екстремізм, екологія, добро і зло, про все, що їх хвилює. З цією метою і впроваджуються різноманітні форми виховної роботи, згідно структури виховного процесу.м